Het aftellen is begonnen.. - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Allan Nunes - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen.. - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Allan Nunes - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen..

Blijf op de hoogte en volg Allan

25 Februari 2014 | Nederland, 's-Gravenhage

Hallo allemaal,

Het is bijna zover en het aftellen is inmiddels begonnen!!
Ik heb deze blog maar aangemaakt zodat de mensen die willen mij kunnen volgen. Daarbij heb ik ook het idee dat, dat hoort of zo als je een lange reis gaat maken (doe nu alsof ik een echte backpacker ben HAHA).

Over precies een week vertrek ik naar Brazilië voor mijn meerdelige, vijf maanden lang durende avontuur! Terug naar mijn rootz en mijn familie weer zien na bijna acht jaar, reizen, keihard vakantie vieren en als het een beetje mee zit data verzamelen voor mijn afstudeeronderzoek over en tijdens het WK voetbal. Het klinkt allemaal al te mooi om waar te zijn en daarbij komt ook nog dat het mijn eerste echte reis is + alleen (ja ik schijt in mijn broek).

Zoals de meesten weten vlieg ik naar Rio de Janeiro om vervolgens al backpackent langs de oostkust naar natal te gaan. Hiervoor heb ik ongeveer zes weken uitgetrokken, maar geen probleem als dat iets langer wordt. Heb een paar dingen/plaatsen/steden voor ogen die ik graag wil bezoeken. Voor nu staan rio, salvador, recife en jao pessoa op de planning, maar ik laat het wel gewoon op me af komen. Mezelf kennende zit ik straks misschien wel opeens 'een beetje uit de richting' in het amazone gebied te shinen, dus reken op niets. Wanneer ik aankom in Natal wil ik wat tijd door brengen met m'n familie en wanneer ik daar twee weken zit komt Weisscher me opzoeken voor drie weken (KONINGS). Na deze drie weken staan er nog drie plannen klaar: afstudeeronderzoek, keihard genieten van mijn familie/mijn geboorteplaats en het WK!!

Zal proberen wekelijks een update bij te houden, maar de tijd zal leren of dat gaat lukken. Uiteraard knal ik ook nog wel genoeg foto's op die blog en Facebook, dus die zien jullie wel voorbij komen. Skypen kan natuurlijk ook, maar er is wel vijf uur tijdsverschil. Komt wel goed gezien ik mijn matties op den duur wel ga missen.

Voor de genen die ik niet meer zie of spreek, tot over vijf maanden!

  • 25 Februari 2014 - 18:19

    Dammit:

    Goeie shizzle kerel, have fun and be safe!

  • 25 Februari 2014 - 19:06

    Jenna:

    Super Nice Allan!!!:) have fun amigo!! Xx

  • 25 Februari 2014 - 20:46

    Gerald:

    Heel veel plezier en pas goed op jezelf.

  • 25 Februari 2014 - 22:24

    Marloes H.:

    Heeeeel veel plezier en geniet ervan!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Allan

Actief sinds 23 Feb. 2014
Verslag gelezen: 367
Totaal aantal bezoekers 5105

Voorgaande reizen:

04 Maart 2014 - 29 Juli 2014

Brazilië

Landen bezocht: